srijeda, 19. lipnja 2013.

Evo još jedne..

Pozdrav svima.
Vrućine su i dalje aktualne, a ja uživam u njima, jedno što ima nenormalno mnogo komaraca, ali i za to ima rješenja.
Pogodite što je danas na redu za pokazati..?' Bravo, opet kutija..:) ne možete pogriješiti s odgovorom.
Pa evo slikica.





Ovaj puta jedna malo drugačija. 

I sada još želim s Vama podijeliti jednu lijepu vijest, a to je  da sam dobila jednu prekrasnu nagradicu koju draga  CreativaCale  napravila posebno za svoj prvi blogorodjendan. Hvala ti draga još jednom na nagradici.



Toliko od mene za danas, odoh malo uživat na sunčeko.

Hvala svima na posjeti i komentarima.

Pozdrav, 
S.



Broj komentara: 10:

oldpunca kaže...

Lepa barva in zelo lepo izdelana :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. kaže...

Zaista divna, jako se mi dopade
čestite na nagradi
pozdrav Tamara

Diya Hoby kaže...

kutija a ja na prvi pogled pomislila pa naravno-knjiga, stvarno izgleda kao prava :D
pozz

Ustvarjalne sanje kaže...

zelo lepe so mi barve pa tudi zelo estetsko in natančno je dodelana,lp

Mojca kaže...

Oooo kako je lepa! Všeč mi je tale papirček in enostavna okrasitev. lp

Biljana kaže...

Prelijepa je, cestitam na nagradi:)

Fikreta kaže...

Divna je, pa mogla bi i jedan tutorijal da nam pokloniš :)

made by Tanja kaže...

Liebe Sonja, danke für deinen Besuch und ganz liebe Grüße Tanja

CreativaCale kaže...

Pozdrav:)))

Bojana kaže...

Pa, kad ti tako dobro ide i nemoj da prestaješ ih praviš.
:-)